mandag den 23. november 2015

Lidt mere af det samme........

Lidet mere af det samme som sidst, ting der er strikket imens jeg ikke har skrevet her inde... Jeg har lovet en som ikke selv var helt klar til det her projekt at strikke det for hende. det er de to fineste bodyer til hendes lille pige på 1 år. Og en lille hue.

  Huen er strikket i uld/silke og er super smuk. den har det fineste mønster og den er super piget.

     De To dragten er med et fint blåbærmønster og er strikket i uld/bomuld. Mønster er alle tre fra knitting for olive



En af de andre nye ting der er strikket her hos mig, er heller ikke til mig men min søsters store pige.      
Den havde jeg med da jeg var til strik på Dokk1 i Århus. det var en hyggelig oplevelse og ikke sidste gang jeg kommer der. De have lige lavet det fine kunstværk færdig med ved parkeringen.


   
om i ikke har været inde og se det, gør det for det er flot og en hyggelig bygning dokk1.


Der er strikkecafe den først lørdag i måneden. fra 13-16. man kan købe kaffe i cafeen, eller selv tag noget med.

Have en god mandag.







1 kommentar: