mandag den 24. marts 2014

Nyt på mine pinde.


Jeg er gåde i gang med en trøje som jeg længe har haft lyst til at strikke men der har lige som bare ikke været tid, eller der er kommet et andet projekt foran. Men nu er den her....


Modelen er Liselottes, og mønstret er fra hr. trøjen Alfred. er vild med det mønster og tænke jeg bare måtte ege en trøje med det mønster en dag.


Det går der ud af, jeg starte fredag aften, og er kommet under ærmet. strikker str. xl, med lidt indtagning i talje og så ud igen så det hele kan være der.


Garnet er uld/silke fra garnudsalt i farven grå.






              






                                                               Så langt var jeg lørdag morgen...


Trøjen jeg måler efter er min Lady Marple  den passer mig godt, så bruger den lidt til at få Liselottes model til at være min model....


Glæder mig til at se den færdig.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar