onsdag den 30. juli 2014

strikket min sommersky nr 2 færdig, den her er laet en en tråd kid

            




Så har jeg fået strikket min sommersky nr 2 færdig, den her er strikket en tråd kid-silk og en alpaca. begge fra garnudsalget. jeg er vild med den her trøje og den er brugt masser af gange på de lidt kølige aftener på stranden her i sommer. ja altså det var vinden der var lidt kølig og så passe den perfekt....


Håber i alle har haft en god sommer, jeg har nydt min og fået strikket en del, elsker det. nå det må komme på næste gang jeg kommer her ind, for nu er jeg træt efter en aftenagt.


hyg jer og nyd forsat det gode vejer...



2 kommentarer:

  1. Sikke en smuksak du har fået lavet dig �� sommeren har vist sig fra sin smukkeste side i år ��

    SvarSlet
  2. Rigtig flot og lækker ser den ud.

    SvarSlet