søndag den 6. december 2015

Hansker.

Jeg strikker handsker for tiden....

hold nr 3 er på pinde men i skal da ikke snydes for dem jeg har lavet.

                      

         
Ud over dem har jeg gang i en lang cardigan i blød og dejligt garn.

           

Det var også den jeg havde taget med til strik på Dokk1. rigtig hyggelig strikke cafe, hvor ung og gammel mødes, nye strikker og de gavete... fedt at mødes på krys og tværs. så bor du i Århus eller omegen, se forbi, det er den første lørdag i måneden fra 13-16. 

4 kommentarer:

  1. Hej Anne Marie, dine handsker ligner dem, jeg strikker for tiden :) Jeg har ikke været til strikkecafe på DOKK 1, men bor lige uden for Aarhus og kunne da godt forestille mig hvor hyggeligt det må have været. Måske jeg skulle overveje næste gang... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være hyggeligt om du kom forbi også..

      Slet
  2. Sikke fine ting du har lavet siden sidst - de små bodyer til din venindes pige er aldeles bedårende ☺ Dejligt med handsker i denne tid og en fin gave ☺

    SvarSlet