søndag den 10. november 2013

Hov hvad laver den sorte tråd der?..........................



Anne Marie Spendrup Vorsaas billede.


Sad i går og ville sy min Relief jakke sammen for at den kunne komme i vaskemaskinen, glæder mig jo til at skulle have den på... og Hov hvad er det, en sort snor, hvad laver den der, og hvorfor sidder der masker på den.. hummmmmmm nå frem med opskriften igen, Jo jeg har lavet en fejl pis.......
Jeg skulle have sat 8 masker på pause på hver side af ærmet, og det har jeg glemt, og så strikke det med i ravlon ærmet..... så nu er det, det ene valg er at travle op og lave den halve trøje om, eller at som jeg har fundet på i dag at strikke en kile op så den kunne lukkes pænt..... den får lige lov at ligge til jeg har målt og tænkt det rigtig igennem. for pt. passer den over det hele og det er jo det jeg vil den skal. og en kile kan gøre den lidt stor og travle op betyder at jeg skal lave lidt om på målene så hele jeg kan være der. hi hi
Anne Marie Spendrup Vorsaas billede.


I dag har jeg været ved at lave to puder, desværre var der ikke stof nok, så jeg må ud og købe lidt mere så nr.2 kan blive lavet. jeg har sat de fine uld knapper på som jeg har købt på messen. det ser rigtig godt ud.

Have en rigtig god søndag aften, nu vil jeg se broen og nyde kaffe og strikke tøj til.

3 kommentarer:

  1. Øv, hvor er det ærgerligt med sådan en fejl, men jeg er sikker på du finder en god løsning. Fin pude.
    God mandag :)

    SvarSlet
  2. Jeg følger selvfølgelig med her også!

    SvarSlet
  3. Ejjjj hvor surt, håber du finder en løsning uden at dulle trevle alt op.

    SvarSlet