søndag den 24. november 2013

Sønnens trøje er færdig

Nå nu er sønnens trøje færdig, eller det trode jeg den var, da den var vasket var ærmerne krøben lidt mere end jeg regnet med så det var en ommer med dem, det ene ærme er klar nu er det nr to der gælder og en knap jeg har sat forkert så striben ikke passer perfekt, hvilken jeg godt vil at den gør.


  

Den er hæklet og klippet op, let men syntes det blev lidt klunte men det er sikket fint. Det er jo også en tyk trøje.







Den er strikket i to tråde højlands uld fra garnudsalget.
Hot eller not.... Helt sikket hot om i spørge egen.

God søndag



2 kommentarer:

  1. Den er blevet fin. Ærgerligt at ærmerne krøb, men dem får du hurtigt strikket nye af :)

    SvarSlet
  2. Tak, de er fikset og er blevet beder syntes jeg selv, da der jo også er taget lidt flere masker ind. Han er super glad for den

    SvarSlet